Hi Lo.Ik heb hem al gemaild, en een mailtje terug gehad dat de speler nog als nieuw is en inclusief doos.Heb hem daarna nog wat vragen gesteld (zaterdag) maar niks meer terug gehoord.Ik had een tijdje geleden ( paar weekjes) ook al deze dezelfde advertentie gezien, vandaar ik een beetje op mijn hoede bent
Ik heb mijn sa8003 gekocht in groningen van ene nathan. Incl doos en 2 maand oud. Dacht ook al geen slechte deal. Maar de opmaak van hem was precies hetzelfde als deze advertentie. Hoe het kan weet ik niet maar bij mij was er niets mis mee. Mijn speler is ook al weg geweest voor garantie en dergelijken.Als de originele bon erbij is dan is er niets mis mee dacht ik zo
Deze noemt zich David. Ik heb hem nog een keer gemaild. Ben nu op mijn werk dus ik kan geen mail tjekken.De SA-11S2 kost op zijn minst rond de 2700,- nieuw na een half jaartje al 1750,- ? tja ik weet niet.
Nathan David mmmmmm wel een bepaalde lijn in te herkennen Gaza
De huidige adviesprijs voor een SA-11S2 is 4000 euro, als hij hem nu aanbied voor 1750 is hij of absoluut niet nieuw, of gestolen....Zou me daar met zoveel prijsverschil niet aan durven wagen....
Lastig dilemma, maar ja voor zoveel prijsverschil kan je wel een keer heen en weer naar Groningen...Pas op met aanbetalen..... Je zal de 1e niet zijn die wordt opgelicht en naar je geld en spullen kan fluiten...Succes ermee en we horen wel hoe een en ander afloopt...
Ronald (thepioneer) heeft ook zonder problemen bij hem gekocht, zal welgoed zijn hoor. Is het een NL model of US??