Auteur Topic: Recensie Marantz PM KI Pearl  (gelezen 971 keer)

Offline VK

• Marantz Fan
  • **
Recensie Marantz PM KI Pearl
« Gepost op: februari 25, 2010, 17:13:33 »
Een zeer lovende recensie van de PM KI Pearl op HIFI.nl, getest in combinatie met de UD 8004.

http://www.hifi.nl/recensies/4082/Marantz_PM_KI_Pearl.html

Cheers,

VK.

Offline kdt

• Droomt Marantz
Re: Recensie Marantz PM KI Pearl
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2010, 14:47:37 »
Zoals reeds verwacht een uitstekende recensie. Maar ik vraag met toch af of Marantz het bij 500 exemplaren wereldwijd houdt; ik heb al in diverse HiFi-zaken een set zien staan en van enkele zaken weet ik dat ze erg goed verkopen. Ze staan zelfs in de nieuwste Marantz brochure, en daar staat niet bij dat de oplage gelimiteerd is.
PM 17 mkII M * CD 17 mkII M * ST 17 M *  SA 8400 sacd * Magnepan MG 12 * SONOS * DacMagic * SONY JA 20 ES md speler * VDH CS 122 * VDH D 102 mkIII * VDH Bay C5 *  AudioAgile netfilter * Furutech stroomgroep * Furutech powercables

Offline mars

• Geen leven buiten Marantz
  • ^FU &^$^&@CK....WINTER, is gelukkig voorbij
Re: Recensie Marantz PM KI Pearl
« Reactie #2 Gepost op: maart 04, 2010, 23:32:53 »
Zoals reeds verwacht een uitstekende recensie. Maar ik vraag met toch af of Marantz het bij 500 exemplaren wereldwijd houdt; ik heb al in diverse HiFi-zaken een set zien staan en van enkele zaken weet ik dat ze erg goed verkopen. Ze staan zelfs in de nieuwste Marantz brochure, en daar staat niet bij dat de oplage gelimiteerd is.

oi,

Ik geloof dat de gelimiteerde oplage inhoud; dat de 500 bewuste versterkers ook daadwerkelijk door Ken Ishiwata ondertekend zijn............... .nou ja geloof ik, denk ik  :?
recent gehad;
marantz      pm-17
                  pm-82
                  pm-8000
creek           evo
audio valve   predator
classe           cap-101
naim             nait 5i
Sugden         Mystro

nu;
classe
mc-sytems