Erg mooi gedaan hoor Geniet ervan.groet,lo
Eindelijk glasplaatje binnen beetje bij beetje begint het ergens op te lijken.Met de mm boven in het midden op het glas buigt hij 0.8mm door, kan op zich geen kwaad.Maar vond dat niet zo'n mooi gezicht vandaar de zware apparaten onder.
Dag lo bedankt.En dan zijn er van die mensen die zeggen dat fietsenmakers niets kunnen
Fietsenmakers zijn mensen die bij grote regelmaat geconfronteerd worden met hopeloze problemen meestal veroozaakt door hopeloze verwaarlozing of hopeloos onverandwoordt gebruik. Daar uit voort komt een talent, bij de fietsenmaker, naar boven wat middels pré-visualisatie nagenoeg altijd leidt tot een vakkundige en proffesionele oplossing. Zie daar groet,lo
Top Edje als we dadelijk mooi weer hebben dan snel fineren tijd heb ik genoeg.Wel de app iets naar voren halen is mooier of kom je kabel tekort en ff 0.8 vervangen voor 8mm
Eindelijk glasplaatje binnen beetje bij beetje begint het ergens op te lijken.Met de mm boven in het midden op het glas buigt hij 8mm door, kan op zich geen kwaad.Maar vond dat niet zo'n mooi gezicht vandaar de zware apparaten onder.
En zoals ik al vaker opmerk. Hoe zit het met de ventilatie? Ik mag aannemen dat de av/mm8003 aardig wat wattjes verstoken?Het lijkt erop dat ze beiden niet al te veel ruimte erboven hebben.Voor de rest vind ik het een erg mooi meubel! Misschien zelfs een idee voor bij mij
Hoi Ed.Zier er mooi uit man!! Ben benieuwd als hij binnenkort helemaal af is met fineer. Enne je glasplaat.......... toch maar je zware spullen onderin gezet? hahaMaar goed, ik zeg niets... Cheers and enjoy!!PatDag Pat,Met de mm in het midden geplaats zakte de glasplaat 8mm door gebeld met de glasleverancier of dat kwaad kanwaarop zijn antwoord was man daar kan een heel peleton op staan .Maar ik vond dat geen gezicht plus dat je dan de kabels aan de achterkant beter ziet.Vandaar dat ik ze onder geplaatst heb.GR eddy